یکشنبه 08 مهر 1403
EN

آرشیو اخبار

دیدار با امام جمعه همدان به مناسبت هفته حج 94

805
0

بسمه تعالی

مدیر،کارکنان،کارگزاران حج 94 در یک دیدار صمیمی با  امام جمعه موقت همدان شرکت نمودند.

 در روز پنجشنبه مورخ 94/05/22بمناسبت هفته حج سال جاری در ساعت 11/00 جلسه دیدار مدیران و معاونین کاروانها و مدیران مجموعه حج 94 درمحل سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه تشکیل گردید.

جلسه ابتدا باذکرتلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید آغاز گردید سپس مدیر محترم حج و زیارت استان محسن ساغرچی ، ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین محترم وعرض تبریک به مناسبت هفته حج سخنان خود را آغاز کردند.

ایشان فرمودند که امسال11 کاروان به استان همدان تخصیص داده شده که هر کاروان با یک مدیر ومعاون و یک روحانی اعزام می شوند که از این تعداد 5 کاروان به شهرستان همدان و 6 کاروان به دیگر شهرستانهای استان تعلق دارد  و جمعا تعداد 1510 نفر زائر از فرودگاه همدان اعزام می شوند که از این تعداد 700 نغر را خواهران و 810 نفر را  آقایان تشکیل می دهند که پرواز کاروانها از تاریخ 94/6/16 تا 94/6/19 می باشد زمان ماندن کاروانها در سرزمین وحی تقریباً 30  روز تعیین شده است.

در ادامه  امام جمعه موقت شهر همدان سخنان خود را با تبریک هفته حج و خوش آمد گویی به میهمانان آغاز نمودند.ایشان سپس درباره ثواب انجام حج و آیاتی از قرآن کریم درباره عظمت حج  فرمودند و در ادامه درباره درجه بالای خدمت رسانی به حجاج و اجر و ثواب آن سخنانی را فرمودند.سپس از خانواده محترم شهدای حج و پیشکسوتان حج تجلیل و تشکر گردید. 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.